wtorek, 27 grudnia 2011

Foczki :)


A co mi tam, siedzę, nie mam żadnego zlecenia aktualnie na tapecie, jest drugi dzień Świąt, a gry w Interku nużą.

Obiecałem Wam zabawę w foczki :), to i wypada ją Wam zapodać.

Ja to robiłem już parę razy, za każdym razem było super. Pamiętajcie jednak, że nie wolno się w to bawić na szybko, dlaczego zaraz się wyjaśni :)
Najlepiej jest pojechać do jakiegoś hotelu, zajazdu, motelu itp. Trzeba wziąć ze sobą jak największą płachtę folii malarskiej albo innej folii w płachtach (im większa tym lepsza) oraz kilka butelek oliwki dla niemowląt. Warto też pomyśleć o PEŁNEJ butelce żelu pod prysznic / szamponu, albo kostce mydła :)
Folię należy rozłożyć na łóżku (BEZ POŚCIELI) w taki sposób, by szczelnie zakrywała całe łóżko i jego okolice. Pamiętajcie im więcej folii teraz, tym mniej pracy później :)
Kładziecie się na tej folii i polewacie się wzajemnie oliwką dla niemowląt. Dalsze działania pozostawiam Waszej inwencji. Wszelkiego rodzaju pieszczoty, przytulaki i głaskacze wychodzą rewelacyjnie, bo wszystko jest takie śliskie, miękkie, ciepłe i przyjemne. Poleciłem Wam oliwkę dla niemowląt, powąchajcie ją przed kupnem, bo delikatny nawet zapach spotęguje się przy takiej ilości i rozgrzaniu waszymi pieszczotami, co może nieprzyjemnie zapaść w pamięć. Ja radzę kupić oliwkę bezzapachową Johnsons Baby. Nie bójcie się zalać nią obficie "stref intymnych", tyłków, twarzy i włosów, idźcie na całość, a odczucia zrekompensują Wam początkowe opory.
Uwaga! Sam seks może być nieco utrudniony, ze względu na zbyt mocny poślizg, reszta pieszczot wychodzi doskonale!

Teraz druga strona medalu i jednocześnie powód, dla którego kazałem Wam zarezerwować nieco więcej czasu. Sprzątanie po sobie jest okropne. Wszędzie jest tłuszcz, który trzeba zmyć, wszystko się ślizga i trzeba sporo detergentu, żeby usunąć cały ten "syf" :) Podobnie jest z prysznicem, duuuużo żelu, szamponu i mydła upłynie zanim porznie umyjecie całe ciało i włosy. Oliwka ma jednak jedną zaletę, Wasza skóra będzie zajedwabiście jedwabista :)

Miłej zabawy
Wasz Mistrz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz