wtorek, 3 stycznia 2012

"Garniturek" czyli jak związać się samemu...

Witam,
instrukcja znaleziona bardzo dawno temu w przepastnych zasobach Internetu, a dziś odświeżona wpisem na jednym z for BDSM. Instrukcja jest obrazkowa, a samo krępowanie można wykonać samemu (co widać na obrazku). Kilka razy suczka w podobnym "garniturku" pod ubraniem była ze mną w restauracji, czy na spacerze. Fajna sprawa i przypomina uległej na okrągło o tym, kto tu jest dla kogo i kto "pociąga za sznurki". Dość gadania! Instrukcja:

Miłej autokrępacji ;)

Wasz Mistrz

8 komentarzy:

  1. Od niedawna śledzę twój blog i czekam na nowe wpisy ;) I dzięki za obrazek garniturka muszę to wypróbować ;D Jeśli masz taką wole będzie mi również bardzo miło miło jeśli do mnie zajrzysz, myślę że spodoba ci się to o czym pisze. Jak nie to się z tym pogodzę, bo dopiero od niedawna postanowiłam pisać ;) Może zechcesz wyrazić swoją opinię to sprawisz mi ogromną radość :)
    http://dominacja-uleglosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten 'garniturek'. Uwielbiam być krępowana i chciałabym go wypróbować, jaki sznurek nadałby się do tego? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna instrukcja! Aż nabrałam ochoty, żeby wypróbować garniturek na własnej skórze ;>

    Mam nadzieję, że blog nie umarł śmiercią naturalną i zaskoczysz nas niedługo nowym nieskrępowanym wpisem ;>

    Pozdrawiamy gorąco!
    Miłość Doskonała
    www.milosc-doskonala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta (i podobne) instrukcja krępowania jest tu:

    http://www.laskotanie.blogspot.com/2012/12/spojrzenie-konserwatywnego-chopaka-na.html


    Bardzo interesujący blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przyszedł sznurek. Wieczorem pierwsze próby. Can't wait :D
    Pozdrawiam jeśli jeszcze tu zaglądasz.

    OdpowiedzUsuń